tillbaka

godkväll, har ej bloggat på hundra år och jag kände att det var dags att skriva lite nu.
är iafl helt slut just nu har suttit hundvakt hela dagen och är äntligen hemma. Halleluja vad skönt!
tänkte gå och ta en dusch strax och sen kolla på top gear om jag hittar min mini laptop.

mina vänner gnäller om att jag aldrig bloggar men ska börja igen och det är just idag jag gör det
men det är dags för en ny design, måste koppla ihop min stationära för det är där jag har allt inom photoshop.
hoppas jag kmr ihåg hur man gör haha, för det var säkert flera månader sedan. trevlig kväll!
har rensat alla mina gamla inlägg också, kändes behövande!


stackars fågelunge, michan hittade denna stackare

Kommentarer
Postat av: Louise

haha usch!? vad äcklig fågel...

2010-10-19 @ 21:12:50
URL: http://louiseliljestrand.blogg.se/

Hej! lämna gärna en komentar eller fråga mig om du vill veta något!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0