Ska börja göra smycken!

denna dag har varit halvtrög, upp och ner i tvättstugan samt förbi länna med niklas.

För ca 5 min sedan så beställde jag lite grejer för min första smycke tillverkning, känns jätte kul att få testa på det!
köpte stansar också så jag kan stansa in ord på hjärtan osv. Hur man gör vet jag inte just nu men har kollat lite på internet. Beställde för ca 500 kronor vilket var lite dyrt men jag hittade finare saker på den hemsidan.
Lär få hem det nästa vecka så jag tänkte börja göra ett armband till min bästevän om jag nu lyckas vet jag ju inte men övning ger färdighet. Längtar! Jag beställde allt på Grodans shop

Ska vänta på min älskling och sedan hoppa in i en dusch för att sedan snusa ner i mina nytvättade sängkläder.


mina älskade tjejor

Kommentarer

Hej! lämna gärna en komentar eller fråga mig om du vill veta något!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0