jobbigt!

Måndag igen då! usch så tråkigt. Ska åka och jöbba kl 16.00 till ca 20.00 och sen hem och hämta donnis för att sedan åka till niklas. Ska hjälpa hans mamma med vardagsrum och så imorgon. Synd nog hade jag ju läkartid imorgon som jag fick avboka. Känns inte kul! Lär aldrig få medicin av dom. På våran vårdcentral i skarpnäck hjälper dom en ej oavsett vad. Dom ber en komma tillbaka för att tjäna pengar och en läkare är typ 24 år ? känns bara hel skumt. Ska byta till Gullmarsplan istället. Tänker inte låta mig luras av dom där idioterna längre. Dom vägrar skriva ut min astma medicin liksom.. Utan den är jag sån gott som död. Dummskallar!

(Desutom har jag bokat av min stora tatuering. Då jag ej har råd. Känns hemskt.. Har längtat sen juni då jag bokade den. Fick tid 6 december. har sparat ihop tusen kronor men det fattas 14 tusen. Frågade min käre bror men han sa tvärnej så det finns ej så mycket att göra. Känner mig riktigt arg. Hade lagt ner själ på den tatueringen. Den skulle bli perfekt. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH)

ska strax börja sminka mig för att sedan gå och handla mat och cigg men det blir om ca 1 timma.
cyaaaaaaaa


(bild tagen från google)

Kommentarer

Hej! lämna gärna en komentar eller fråga mig om du vill veta något!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0