jag är så lat

nyvaken och rätt seg, ska börja dagen med havrygrynsgröt tror jag fast det hatar jag ju ? men måste tänka på min övervikt. Ska försöka laga ihop det om jag har ork som jag aldrig har *latmask*
Håller iafl på att sminka mig just och ska gå en runda med hunden, efter det ska jag snabbt skynda mig hem till köket för att laga ihop Lax och spenat pasta. Det är ju gott inte sant ?

ska slänga upp en lista på alla storbloggare och skriva vad jag tycker om dom lite senare haha.


här är en bild på kissie som jag tog inne på Cattelins då jag och en kompis fyllde år
haha usch så fula glasögon, pinsamt!

Kommentarer

Hej! lämna gärna en komentar eller fråga mig om du vill veta något!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0