bad morning & one idea

morgonen började ju inte speciellt bra. Hela natten drömde jag om cola burken i kylskåpet, den som jag gömde för att niklas inte skulle sno med sig den till jobbet. Efter han åkt så rusade jag till köket för att släcka törsten men vart fan var colan ? Ringde upp niklas och frågade "varför har du tagit min cola utan att fråga om lov?"
men nej det hade han inte sa han, skitsnack! varför ljuga om en sådan sak liksom ? inte för att det är värsta grejen men ändå, blev riktigt sur! Så för att sluta tänka på det så hoppade jag in i duschen då mitt hår är jätte fettigt? kände mig så äcklad och ville bara njuta i duschen av varmt vatten. Kände att jag drog på för kallt men justerade värmen men inget jävla varmvatten!? kan lova att jag blev hitler på den där kranen.. och fortfarande har det ej kommit något varmvatten. Behöver verkligen duscha! Har haft en dålig morgon så jag ska återigen lägga mig i sängen och ruttna tills man kan duscha.

Igår bokade jag och michan en kryssning på cinderella den 5 nov. Ska bli jätte kul! jag är ju inte den som älskar alkohol och dricker mig stupfull så jag ser mer fram emot buffén. Ska nog äta mig full istället. Michaela ska ju festa hela natten. Men jag kommer dricka ganska lite och sedan gå till hytten för att sova. inte kl 8 dåra men iafl vid 1 tiden eller så.

Juste! jag funderar på att börja göra egna smycken, och sälja billigt :) det verkar väldigt kul. Just nu på grund utav att min bror och hans flickvän tänkte starta eget och göra en smyckeskollektion. Det låter så jävla kreativt och kul!


Kommentarer

Hej! lämna gärna en komentar eller fråga mig om du vill veta något!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0